Det har snöat så vackert här hela dagen idag…och igår! Så nu är hela världen täckt med vit, vacker, underbar, härlig snö och det är så fantastiskt! Magiskt! Den där stämningen och tystnaden som bara finns när det är snö finns här nu! Det är bara att njuta! Jag njuter så mycket att jag tog min kamera och tog mig till Gamla Linköping alldeles nyss för att fotografera lite. Magiskt…

Copyright Anneli Larsson www.alafoto.se

Har ni fått snö än?

Facebook
Threads
WhatsApp
LinkedIn

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Mer läsning

Relaterade artiklar

Sök