Förra lördagen fick jag äran att vara med på Christel och Erics bröllop och föreviga dagen tillsammans med dem. Det var så otroligt roligt och de var så fantastiskt vackra. Här kommer några bilder för att visa er hur vackra de var (attans vad svårt det är att välja ut bilder att visa, särskilt när man bara vill visa några stycken som en försmak. Inte för att det är svårt att hitta några fina, utan för att alla är så fina och man vill spara på dem! ;O))

 width=

 width=

Tack snälla Christel & Eric för en fantastisk dag tillsammans med er. Jag önskar all lycka och välgång i livet till er och hela er familj! :O)))

Facebook
Threads
WhatsApp
LinkedIn

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Mer läsning

Relaterade artiklar

Sök