Blogg

Fotoutmaningar

Bättre en mobilbild än inget alls

Detta är den första mobilbild som funnits i min blogg och min blogg har ändå funnits ända sedan 2008! Men som titeln säger, en mobilbild

Redo för avfärd

Är ni redo för avfärd? Nu åker vi till månen och tillbaka. Det blir väl bra? Det är min brors konstverk! 🙂 263. Redo för

C-vitamin

37. C-Vitamin (bild 25 av 180)

Jag lagar

Under många år har jag inte lagat särskilt mycket mat utan det har mest blivit samma rätter om igen, halvfabrikat eller snabbmat. Men nu har

De som inte finns ibland oss längre

Detta ljus brinner så fint på min ässkade Tufsens grav! Och de andra gravarna som är där, där Lacke, Bina, Meche och Snuttis vilar. Jag saknar

Pennor

Jag är inte riktigt nöjd med denna bild och känner mig inte helt okej med att jag laddar upp den. Samtidigt har jag inte energi

Först till kvarn…

Först till kvarn får först välja….Pippis väljer den goda grädden så klart! :O) 80. Först till kvarn får först välja! (bild 21 av 180)

Kung Bores verk

Tyvärr har vintern fått ett abrupt slut alldeles för tidigt och våren har kommit med stormsteg. Jag längtar som alla andra till våren men hade

Sockerchock

En av de finaste munkar jag sett! 🙂 293. Sockerchock (bild 19 av 180)

Min favoritdoft

Jag har en väldigt kluven känsla till dofter. Åh ena sidan ÄLSKAR jag vissa dofter, som sprit, bensin, gummi osv och å andra sidan tål

Ingång

136. Ingång (bild 17 av 180)

Porslinsfågel

253. Porslinsfågel (bild 16 av 180)

Sök