Blogg

Fotoutmaningar

Upplyft

Det är mysigt att vara i pappas famn! 338. Upplyft (bild 15 av 180) Veckans ord – mysa

Klart och kallt

Det är så fantastiskt vackert ute nu! Kallt (som en galning) och så fin snö! Snön är så härligt spröd och vit och vansinnigt vacker

Schack

279. Schack (bild 13 av 180)

Håller

Här håller Saga upp sin fina julklapp så jag kan få fotografera den. Visst är den fin med alla färger? :O) 103. Håller (bild 12

Bägare

13. Bägare (bild 9 av 180)

Vilket väder!

Det finns nog inget vackrare än gnistrande snö i solsken! Oj, vad jag blir glad av detta väder! :O) 359. Vilket väder! (bild 8 av

Styrka och smak

En öl är det inte alla som gillar. Och den kan dessutom ha olika styrka. Detta råkar vara en lättöl med okej smak! :O) 312.

Frost

88. Frost (bild 6 av 180)

Coronatomt

36. Coronatomt (bild 5 av 180)

Stamgäst

Stamgästerna vid fågelbordet här är Blåmes och Talgoxe! 304. Stamgäst (bild 4 av 180)  

Sök