
Ljuset
Äntligen har min önskan om ljus infriats så det är bara att njuta…som Tufsen gör på bilden! Det har förvisso inte blivit så grönt än

Äntligen har min önskan om ljus infriats så det är bara att njuta…som Tufsen gör på bilden! Det har förvisso inte blivit så grönt än

Jag är en verklig vinnare som fått äran att ha denna underbart ljuvliga lilla kisse i mitt liv! Hon är 11 år i år och

Tufsen funderar på vad Pinocchio håller på med!! Där har jag ALDRIG fått vara…där ska ju matte ha sina tallrikar ju! Vilken bråkstake…jag skulle aldrig

Mitt hjärta fylls till bristningsgränsen varje gång jag ser min ässkade Tufsen! Det är så jag blir överraskad själv så mycket älskar jag henne! Hon

Fel ställe…ja för vissa…men för andra verkar det vara väldigt rätt! :O)

Tisdagstemat idag är dyrbar och det är så superenkelt för mig. Jag gissar att ni som följer mig i andra utmaningar både förstår och kanske

Utanför fönstret flyger snöflingorna förbi och härinne sprider sig lugnet! Ja, vad kissarna gör ser ni ju…själv sitter jag och jobbbar och njuter av det

Just i skrivande stund ligger hon på armen så jag har bara en arm/hand att göra detta inlägg med… Hon är Tufsen…mitt ljus i mitt

Temat är ”Jag gillar…” denna söndag och då måste jag tolka detta tema på två (kanske egentligen 3) sätt. Självklart måste Tufsen vara med! Hon


Idag har Tufsen och jag varit i Fjärilsland och njutit av livet! Där fanns flera Påfågelöga, flera Nässelfjärilar och massor av Citronfjärilar. Dessa tre sorter

I värmen måste man dricka mycket!! Flytande för att hålla sig flytande och inte flyta bort! :O)) Min underbara tjeja Tufsen dricker i dammen i