
Njutning
Hjortronläsk! Det låter väl för härligt! Nästan nyttigt! Jag har inte ätit hjortron sedan jag var liten och vi var i skogen och plockade det!

Hjortronläsk! Det låter väl för härligt! Nästan nyttigt! Jag har inte ätit hjortron sedan jag var liten och vi var i skogen och plockade det!

Idag skulle jag ge mig själv en present då jag haft en tuff vecka! Jag åkte till en växtaffär och skulle köpa mig en Hoya

Jag är så otroligt nöjd med denna bild! Dessutom älskar jag dessa färger! :O) 177: Kanonbild (bild 247 av 365)



Min pappa älskade att fiska och på hans födelsedag ett år fick han denna fisk ifrån sitt barnbarn Frida. Temat är ful fisk men jag


#smartson #mannerströmspaj #dafgårds


Jag har fått nöjet att prova en Innocent smoothie och den enda smaken som fanns i affären var den gröna varianten som skulle ha en

Jag blir verkligen glad av färgen gul och som många av er vet så är det min favoritfärg! Den ger mig energi och glädje. Det
